onsdag 26 oktober 2011

Sexårs-jubileum!

Om jag inte minns fel så borde det nu vara nästan exakt sex år sedan mitt intresse för stick- och virkning tog sin början. Jag hade flyttat till Göteborg och började då umgås med fina Sara Fritzon. Hennes mamma hade lärt henne att virka innetofflor och på någon av alla våra lediga måndagar under hösten 2005 förde Sara vidare den kunskapen till mig. Jag gick ganska så snabbt över till stickning men titt som tätt händer det att jag virkar ett par innetofflor eller två. 
I kväll ska jag fira mitt intresses sexårsdag genom att gå på pysselklubb hos min vän Jenny. Trevligt!





2 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Jag har blivit biten sen jag såg din kofta och har snart stickat färdigt en åt mig :) Skulle du vilja dela med dig av mönstret till de fina innetofflorna eller finns de kanske att hitta på nätet? kramar, Rebecca

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fastnat! :) Såg koftan på facebook, den blev ju jättefin! Mönstret till innetofflorna finns någonstans i mitt huvud. Jag ska se om jag kan komma ihåg hur jag gjorde. Lägger upp det här på bloggen någon gång i veckan. Kram

    SvaraRadera