söndag 11 september 2011

Dubbelmoster!

Jag är så lycklig! 
Går här hemma och kan inte tänka på något annat än min syster och hennes tvillingpojkar som föddes igår. Jag funderar på hur man bäst kan skämma bort dem, för det är ju det mostrar är till för! Jag måste ju börja med att skaffa en plåtlåda som alltid ska vara fylld med godis när de kommer och hälsar på, sen ska jag lova att aldrig ge dem några mjuka paket (förutom det jag själv har stickat då, och så välartde pojkar kommer ju självklart förstå att hemstickade kläder är det fräckaste man kan ha!), och sist men inte minst så ska jag en gång om året ta med dem till Liseberg, där ska de till och med få vinna över mig i en fem-kamp. 

Hade bara sug att fota bebissaker idag så här ser ni en bild på min allra första skor...


...och ett par stickade små strumpor som jag gjorde för något år sedan. Det gäller att börja i tid :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar